esmaspäev, 4. juuni 2018

II Pühapäev

Pühapäeva hommik. Võtame rahulikult, kuid mitte liiga.....rendiauto ja päev sama pikk nagu ikka, nii et varsti minek.
Mina lähen käin kirikust läbi, kus oli teenistusel paarsada inimest ja tavapäratult ilusti lauldi. Kauaks ei jäänud, kirbuturult tahaks ka läbi astuda - täna ei olnud midagi põnevat ja müüjad olid ka kõik uued näod, eelmise korraga võrreldes.
Täna võtame alustuseks kaugema punkti sihtkohaks ja siis Reveli lähedusest, nii et alustuseks Albi'sse  ja tagasi suunal Soreze ja kohalik järv ja lennuväli, mis pidi asuma siin mäe tipus.
Sõit oli sujuv, mõne väikese "kõrvale põikega".
Romann naerab mind, et käin oma "risti ja viletsust" mõõda Prantsusmaad taga ajamas.
 Jumalat ma kirikust otsimas ei käi🤗 ja tema olemasolu on minu jaoks ammusest ajast ilmne, aga nii, kui kirikut kuskil näen, nii tahan koha sisse põigata, sest kirik on viide minu jaoks, et seal asub kunst ja vanalinn!
 Eks kirik ja aristokraadid ole olnud läbi ajaloo suurimateks tööandjateks käsitöölistele ja kunstnikele, millest johtuvalt on loodud selliseid šedöövreid, et jätkub eelnavetele põlvedele, meile ja tulevastele imetlemiseks. Tehku keegi järgi......
Prantsusmaaga on minu jaoks veel selline teema, et siin vanalinnades viibimine, elustab minu lapsepõlve fantaasia, kui sai muinasjutte loetud🤔......liivakivist hooned, tornid, akendel luugid, pagari töökojad, õitsvad roosid maja seintel ülesse keerdumas, nagu ajarännak oma lapsepõlve unistamistesse  😊   heakülll.....tegelt, nii vana mööbliga kokku puutumine, nagu siin ja sellisel moel on ka unistuse täitumine..... läksin vist liiga isiklikuks, aga las olla!
Albi!

Astusin siit skulpori juurest korra läbi.
Siit nüüd Soreze, kus oli just turg läbi saanud. Vaatasime lihtsalt ringi.

Nüüd Reveli ümbrusse tagasi. Mäkke!
Lennurada ei taibanudki eriti pildistada, asfalt on igav vist;)
Meie rendikas. Läbisime pea 500km, reedel kella 5st kuni esmasp. hommikuni 110.- renti ja kütust 45.- nii et väga hästi!
Keegi elab tipus ja peab lambaid.
Lennuväljalt lahkudes ja pisut teist teed kui sisse sai tuldud, märkasime angaari ja askeldavaid mehi. Ots ringi ja lähme vaatame mis toimub, julguseks sai et angaarile oli kirjutatud sõna, millest saime aru et tegu võib olla muuseumiga.
Saime kohe sõbraliku vastuvõtu ja väikse ekskursiooni, ning kui pärast küsisime millega mees argipäeviti tegeleb, saime teada et tegemist on Airbuss'i inseneriga. Igatahes silmad tal särasid sellest lennundusest😊
Kui sul on kodus redel, siis ära seda kodus järgi tee🤔

2 tehnika huvilist!

Nüüd on kõik, 15km laskumist koju ära. Muljeid on nii palju, et kui veel natuke, siis vist läheb süda pahaks......ikkagi.....
õhtu lõpetasime gurmeega. Romann tõi kapist välja eile turult ostetud kitsejuustu parmesani, mina võtsin välja apelsiini moosi - tegime neist Rootsi moodi sõbrad ja ausõna peas plahvatas, kuskil - liiga hea 😆
Homme toibume ja läheme vaatame, mis Astra teeb.