neljapäev, 14. juuni 2018

4n/4p

Täna on võidupäev, olen oma tooliga ühelpool. Olen rahul ja paistab et Guilleaume on ka rahul. Hea on peale istuda ja tool näeb kena välja, kuigi homme pean proovima pildistada teises valguses. Päriselus need ilunaelad nii pealetükkivad ei ole.
Tänase päeva lõpuks, on olulisim minu jaoks julgus, mille olen saanud traditsioonilisele mööblile lähenemiseks iseseisvalt. Ma ei arva, et nüüd olen valmis sepp aga vundament on olemas ja edasine sõltub pealehakkamisest ;)
Olen rahul ja tänulik.

Alustasin täna ka ühe tumbaga, aga sellest juba homme.










Käisin õhtul järve ääres, mõned klõpsud sellest.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Viimane tööpäev 4n/5p

Tänane päev on siis viimane, hea tunne on - tool on valmis, täna saan tumba ka valmis , millega alustasin eile. Igal asjal on algus ja lõ...