esmaspäev, 4. juuni 2018

II laupäev

Laupava hommik oli natuke ärev. Uues kohas magatud öö, harjumatu voodi ja õrn magamatus - õnneks mulle see enesetundele ei mõju, hommikul on lihtsalt natuke pehme olla. No ja auto on uus millel läbisõitu ainult 1800km ja tundmatud teed ja asulad mida avastama läheme.
Marsuut paigas: mõõda mägisemaid teid Narbonne randa, vahepeatusega Carcassonnes.
Üldiselt sai varem liialdusega, pea igalt ettejuhtuvalt küsitud soovitusi lähedalasuvatest kohtadest, millele soovitusi saada. Info punktis, mis asub linna keskel turu südames, saab ka materjale ja suuniseid.

Toit ja jook kaasa, sest mine tea, kus nälg ründab ja nii võib turistilõksu(loe: kallis söögikoht) langeda.
Muide google maps töötab siin pea laitmatult, võrreldes auto gepsuga.
Ma olen viimased 15 aastat ainult automaadiga sõitnud aga ümberlülitumine oli suht sujuv manuaalile 😊, mägisema piirkonna tõttu tundub enamusel siin olevat manuaalid - see on nüüd Romanni jutt, mina üle ei ole kontrollinud - see on tema teema rohkem....

Aga esimesed asulad mägede vahel oma vaadetega tõmbasid juba hinge kinni.
Montolieu oli üks nendest, kus nii kaua, kui Romann oma elu-oluga tegeles jõusin läbi hüpata ühe kunstniku juurest - https://www.artmajeur.com/fr/artist/jean-yves-le-breton
Väikseid asulaid ja peatusi jäi teele palju aga ega seda järge pidada ei jõua.




Järgmiseks Carccassone. Kahjuks, et nendest kohtadest infot rohkem omandada on vaja ekstra aega, mida napib, aga õnneks saab enne või pärast googeldada.















Nii, nüüd ranna poole teele. Narbonnes olen ma varem käinud, nii et minu jaoks tuttav kant.










Õhtu on käes, kodinad kokku ja tagasi Revelisse. Jõudsime enne pimedat.
Päev on olnud täis imestust, ilu, muinasjutulisust ja lõõgastust rannas. Hea ilm, ägedad kohad, hea auto, head teed, head vaated - muljetavaldav.
Ps. Seltskonnal pole ka viga 😊 tervitan Romanni!
Ja tervelt tagasi. Aitähh!

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Viimane tööpäev 4n/5p

Tänane päev on siis viimane, hea tunne on - tool on valmis, täna saan tumba ka valmis , millega alustasin eile. Igal asjal on algus ja lõ...